یه لحظه آرامش

متن مرتبط با «زندگی زیباست» در سایت یه لحظه آرامش نوشته شده است

از زندگی نترس..

  • نیلوبلاگ

    از رها کردن نترسباور کن هیچ کس نمی تواندچیزی که مال توست را از تو بگیردو تمام دنیانمی توانند چیزی که مال تو نیست را برایت حفظ کنندهمــه چیــز سـاده استزنـدگــی...عشــق...دوست داشتــن...عـادت کــردن...رفتــن...آمــدن...امــا چیــزی کـه ســــــاده نیستبـاور ایـن سـاده بـودن هـاست !در حسرت گذشته ماندن ،چیزی جز از دست دادن امروز نیست...xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 xa0xa0xa0xa0...

    ادامه مطلب
  • زندگی

  • نیلوبلاگ

    xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 xa0xa0این روزها همه آدمها درد دارن...درد پولدرد عشقدرد تنهاییاین روزها چقدر یادمان میرود زندگی کنیم !!!xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0xa0 "اگه خوب بود بزن لایکو" ...

    ادامه مطلب