یه لحظه آرامش

خرید بک لینک
چال گونه علت اینکه چرا برخی از افراد چال خنده دارند  وجود شکل خاص و غیر طبیعی یک عضله صورت می باشد. این عضله که بنام زایگوماتیک ماژور نامیده میشود  بطور طبیعی از یکطرف به استخوان گونه متصل است و از سمت دیگر به گوشه لب متصل می باشد.  در افرادیکه چال خنده دارند عضله زایگوماتیک ماژور دو تنه دارد به عبارت دیگر عضله از طرفی که به گونه متصل است طبیعی می باشد ولی در سمت مقابل که به گوشه لب متصل می گردد دو سر دارد یک سر بجای طبیعی آن یعنی گوشه لب متصل میگردد ولی سر اضافی به بافت نرم مجاور گوشه لب مت یه لحظه آرامش...ادامه مطلب

ما را در سایت یه لحظه آرامش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: جمعه 28 آذر 1404 ساعت: 0:21


این وبلاگو تقدیم میکنم به همه بچه های گل ایرونی سعی میکنم مطالب آرامش بخش براتون
بذارم وبرای اینکه خسته نشین گاهی مطالب طنز هم میذارم امیدوارم لذت ببرین و با نظراتون بنده رو در هرچه بهتر شدن وبلاگ یاری کنید."با تشکر   مدیر وبلاگ"

یه لحظه آرامش...

ما را در سایت یه لحظه آرامش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: شنبه 1 بهمن 1401 ساعت: 11:19

سلام دوستان عزیزممنون که تا الان باهام همراه بودین وبا نظراتتون خوشحالم کردین،با اجازتون یه چند ماهی نیستم میخام واسه کنکور درس بخونم مجبورم با همه چییییز خداحافظی کنم برام دعا کنید بتونم موفق بشم...دوستتون دارم خدانگهدار یه لحظه آرامش...ادامه مطلب

ما را در سایت یه لحظه آرامش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 42 تاريخ: پنجشنبه 1 مهر 1395 ساعت: 16:25

که گلی با چشمی بلبلی با گوشی رنگ زیبای خزان با روحی نیش زنبور عسل با نوشی کار هموارۀ باران با دشت برف با قلۀ کوه رود با ریشۀ بید باد با شاخه و برگ ابر عابر با ماه چشمهای با آهو برکهای با مهتاب و نسیمی با زلف دو کبوتر با هم و شب و روز و طبیعت با ما عشقبازی به همین آسانی است شاعری با کلماتی شیرین دستِ آرام و نوازشبخش بر روی سری پرسشی از اشکی و چراغ شب یلدای کسی با شمعی و دلآرام و تسلی و مسیحای کسی یا جمعی عشقبازی به همین آسانی است که دلی را بخری بفروشی مهری شادمانی را حرّاج کنی رنجها را تخفیف دهی مهربانی را ارزانی عالم بکنی و بپیچی همه یه لحظه آرامش...ادامه مطلب

ما را در سایت یه لحظه آرامش دنبال می‌کنید

برچسب: عشقبازی به همین آسانیست,شعر عشقبازی به همین آسانیست, نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 5:05

ای کبوتر!تو چنین فارغ بالاول صبح سپیدبادلی پر زامید ...به هوای چه زکاشانه برون می آیی؟!بی گمان داعیه ی یافتن دانه و آبهر سحرگاه زکاشانه تو را می راندای شکار مظلوم !به کجا خواهی رفت ؟گویی از مکر زمان بی خبری !هیچ دانی ، آیابازها در عقبت میتازند؟تا اگر «باشه» نباشی تو ،شکارت سازند؟ای کبوتر!تو مگر غافلی از فتنه خلق ؟تو مگر فارغی از تیر رس صیادان ؟به کجا خواهی رفت ؟روی آن تخته ی سنگ؟پشت آن دره ی تنگ؟ای کبوتر تو مگر غافلی از فتنه ی خلق ؟قله ی کوه سراسر دام است.سنگها ، سنگر صیادان است .دره ها مسکن شیادان است.به کجا خواهی رفت ؟چه درآن پهنه ی دشت،چه در آن صحنه ی شه یه لحظه آرامش...ادامه مطلب

ما را در سایت یه لحظه آرامش دنبال می‌کنید

برچسب: ای کبوتر به کجا,ای کبوتر بهار,برو ای کبوتر به یارم بگو, نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: جمعه 26 شهريور 1395 ساعت: 5:04

صفحه بندی