تا آخرین لحظه ی عمرم
عشقتُ تو بغل میگیرم
اون لحظه ای که دستامون جدا شه
بدون که آروم دارم میمیرم...


دوستت دارم..چرایش پای تو
ممکنش کردم..محالش پای تو
میگریزی از من واحساس من
دل شکستن هم..گناهش پای تو
آمدی آتش زدی برجان من
درد بی درمان گرفتن هم،دوایش پای تو
من اسیرم در میان آن دو چشم
قفل زندان را شکستن هم ،سزایش پای تو
سوختم،آتش گرفتم زین سبب
آب بر آتش نهادن هم جزایش پای تو
پای رفتن هم ندارم من از کوی دلت
پا نهادن بر دل مست وخرابم پای تو...


به من نگو "گلم" من از سرنوشت گلبرگهای لای دفترت میترسم...


ما را در سایت یه لحظه آرامش دنبال میکنید
برچسب: زیبا و عاشقانه,زیبا عاشقانه کوتاه,تصاویر زیبا و عاشقانه,متن زیبا و عاشقانه,متنهای زیبا و عاشقانه,شعرهای زیبا وعاشقانه,رمان زیبا و عاشقانه,اشعار زیبا و عاشقانه,پیامک زیبا و عاشقانه,جمله زیبا و عاشقانه, نویسنده: بازدید: 14